понедельник, 14 декабря 2015 г.

Майстер клас. День перший

Провели саморефлексію тренера. Сформулювали свої власні цілі навчання на цьому Майстер класі. Ознайомилися з ресурсом https://cacoo.com/diagrams для створення діаграм. Створили "Карту знань: Проблеми і шляхи їх вирішення".    

четверг, 29 ноября 2012 г.

Модуль 7

В даному модулі  дізнався про можливість ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а саме:
використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.
Приклади таких
 засобів для учнівських проектів:
•  презентації  
•  публікації
•  вікі
•  блоґи 

среда, 28 ноября 2012 г.

Модуль 6 


Використовуючи  сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, можна покращити своє викладання та навчання учнів. В своїй роботі я часто використовую електронну пошту, соціальні мережі для спілкування з учнями. Також, розглядаючи питання  безпечної роботи в Інтернеті учнів,  я навчився оцінювати ресурси і вже зможу визначити безпечний  чи не безпечний ресурс для учнів. Хоча для цього є на даний час програми, які дають можливість фільтрувати сайти небажаного змісту. 
Модуль 5

Зареєструвалися на сторінці www.wiki.iteah.com.ua
Прийняли участь у педраді "Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій"
Ознайомилися з законами про авторське право.
Ознайомилися з правилами оформлення посилань на використані джерела.
продовжили роботу за планом.

вторник, 27 ноября 2012 г.

Модуль 4  
 

Модуль 4 допоміг мені розкрити цілі оцінювання, мету, підготувати інструменти для вхідного оцінювання, які дозволяють виявити навчальні потреби учнів та скорегувати план проекту з урахуванням разультатів даного оцінювання, розробити презентацію учителя.
  Можливо тематичні та ключові питання переформулюю.

Модуль 3


Дослідження в навчальних проектах
У цьому модулі МИ:
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Сформулювали навчальні цілі.
Обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
Сформулююємо завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
Створемо  документ із формами;



Модуль 2

Яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та і програм та розвивати в них навички 21 століття?
Метод проектів допомагая розвинути ключові навички -пошуку інформації, готовність до інновацій тощо
Яким чином я можу використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів?
Я тільки тренуюся і ще не можу відповісти, як доцільно використовувати метод проектів у нашій класно-урочній системі